Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Tác Động Của Những Tài Liệu Dạy Học Do Giáo Viên Tự Thiết Kế Đến Quá Trình Dạy Tiếng Anh

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Mar 2, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-3-2_10-56-6.png
    Nghiên Cứu Tác Động Của Những Tài Liệu Dạy Học Do Giáo Viên Tự Thiết Kế Đến Quá Trình Dạy Tiếng Anh Cho Học Sinh Lớp 7 Ở Trường THCS Trần Phú, Hải Phòng
    Over the years, English Language Teaching (ELT) has become more and more necessary in Vietnam supplying learners (Ls) with an effective tool to integrate to the world. Worker with high English proficiency are extremely required in many fields such as politics, science, technology, economics, and tourism etc. Students (Ss) who become fluent in English can have the opportunity to contribute to the development of their country. Therefore, there is a great need to learn English both in formal institutions and in community courses. Nowadays, researchers claim that ELT in junior high schools contains a lot of challenges, for example: large class, unequal qualifications among teachers (Ts), unequal levels among Ss, lack of effective supplementary materials...
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: Khoa Anh Việt
    • Tác giả: Nguyễn Thị Vân Mai
    • Số trang: 54
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2010
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1005651
    https://nitro.download/view/CC61136C38CE417
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page