Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Thái Độ Của Giáo Viên Đối Với Việc Dạy Ngữ Pháp Theo Đường Hướng Giao Tiếp Cho Sinh Viên

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Mar 3, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-3-3_10-11-33.png
    Nghiên Cứu Thái Độ Của Giáo Viên Đối Với Việc Dạy Ngữ Pháp Theo Đường Hướng Giao Tiếp Cho Sinh Viên Không Chuyên Năm Thứ Nhất Tại Trường ĐHKT Y Tế Hải Dương
    English language plays many roles in the modern era of globalization. In Vietnam, English is taught as a compulsory subject in many schools and universities. For many teachers of English, teaching English means teaching grammar. Linguists have pointed out a lot of methods to teach English. At present, there are many different views on grammar teaching. One of the most effective ways to teaching English grammar is through an approach called Communicative Language Teaching (CLT). In my workplace, Haiduong Medical Technical University, English teachers have used many teaching methods. CLT is not a new approach for them to teach their students English grammar. However, different teachers have different attitudes.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: Lê Văn Canh
    • Tác giả: Nguyễn Thị Thanh Loan
    • Số trang: 47
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2009
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1005695
    https://nitro.download/view/F07980161DD48B5
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page