Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Thái Độ Của Giáo Viên Đối Với Việc Dạy Từ Vựng Theo Đường Hướng Giao Tiếp Cho Học Sinh

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Mar 2, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-3-2_10-3-1.png
    Nghiên Cứu Thái Độ Của Giáo Viên Đối Với Việc Dạy Từ Vựng Theo Đường Hướng Giao Tiếp Cho Học Sinh Lớp 10 Tại Trường THPT Nguyễn Văn Cừ
    Vocabulary is an essential element of language. Whether in speaking or writing, learners need vocabulary to communicate and understand others. Unlike native speakers, second language learners are unable to absorb new vocabulary from a natural, English-speaking environment. They acquire language mostly by learning at school. However, in Vietnam for most of teachers, the most common way to communicate meaning of words is by translating through wordlist and many learners use rote strategies as their major way of vocabulary learning. Together with innovation in English teaching and learning methods everywhere in Vietnam, the new series of English textbook for grade 10 was introduced nationwide in academic year 2006-2007.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: Đỗ Tuấn Minh
    • Tác giả: Nguyễn Thị Thanh Hằng
    • Số trang: 44
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2010
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1005693
    https://nitro.download/view/CB7D3D2A7AC7997
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page