Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Thái Độ Của Giáo Viên Và Học Sinh Đối Với Việc Sử Dụng Giáo Cụ Trực Quan Để Dạy

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 15, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-15_14-51-1.png
    Nghiên Cứu Thái Độ Của Giáo Viên Và Học Sinh Đối Với Việc Sử Dụng Giáo Cụ Trực Quan Để Dạy Và Học Từ Vựng Ở Trường Thpt Chuyên Lê Quý Đôn - Điện Biên
    Wilkin (1972: 110) states that “Without grammar very little can be conveyed, without vocabulary nothing can be conveyed”. This means that to be a competent English communicator, one must acquire a good knowledge of English grammar and have a rich amount of English vocabulary as well. Vocabulary is an essential element of language. Whether in speaking or writing, learners need vocabulary to communicate and understand others. However, for many students at Le Quy Don gifted high school in Dien Bien, learning vocabulary is really a hard job. As a result, many students often ask their teachers the same question about how they can learn vocabulary effectively. As a matter of fact, what students are wondering is also a big question that always bare in the teachers’ mind which urges them try to find a suitable solution to better facilitate both the teachers’ and students’ vocabulary teaching and learning process.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: Nguyễn Thị Vượng
    • Tác giả: Nguyễn Hạnh Tuyết
    • Số trang: 49
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2011
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1018584
    https://nitro.download/view/1CEDF679FC6B82B
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page