Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Thái Độ Của Giáo Viên Và Học Sinh Lớp 6 Đối Với Việc Học Ngoại Ngữ

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 14, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-14_11-31-36.png
    Nghiên Cứu Thái Độ Của Giáo Viên Và Học Sinh Lớp 6 Đối Với Việc Học Ngoại Ngữ Với Giáo Viên Nước Ngoài
    Nowadays, English has become an international language. Learning English is a must for anyone who wants to access the world. More and more Vietnamese learn English to get knowledge and achieve communicative competence. However, the weakest point of Vietnamese learners is that they are not able to communicate in real situation. This fact raises the awareness of teaching and learning English communicatively to both teachers and learners. Therefore, teachers at both secondary and high school are now trying to apply new teaching methods to teach English communicatively. The aim is to help students be more confident to communicate in English. Besides, many schools are trying to open new programs which cooperate with other schools from English speaking countries to improve English for their students. More and more foreign teachers or Native English-Speaking Teachers are employed to teach in these schools. Students and their parents hope that foreign teachers will help them study English better and get more knowledge about culture of English-speaking countries.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: Vũ Thúy Quỳnh
    • Tác giả: Đinh Thị Thu Thủy
    • Số trang: 54
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2012
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1006234
    https://nitro.download/view/A37F0EB958DAA6B
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page