Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Thái Độ Của Giáo Viên Và Sinh Viên Trường Cao Đẳng Kinh Tế Công Nghiệp Hà Nội

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Mar 1, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-3-1_9-46-55.png
    Nghiên Cứu Thái Độ Của Giáo Viên Và Sinh Viên Trường Cao Đẳng Kinh Tế Công Nghiệp Hà Nội Đối Với Hoạt Động Nói Trong Giáo Trình New Headway Pre- Intermediate Và Một Số Gợi Ý
    In Vietnam, since the country adopted open-door policy, the need for integrating into the world has increased. In order to achieve this need, a tool for integrating has been explored: English. That is why English is now widely taught throughout the country in almost all educational institutions, universities, colleges, schools and language centers at every level. English teaching and learning have become very important to our country because of industrialization and modernization. The teaching of English in Vietnam always follows the frameworks of English Language Teaching (ELT), from the grammar translation to audio-lingual method in which teaching and testing are focused mainly on writing and reading so Vietnamese students of English are very good at grammar but can hardly speak English.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: Phạm Minh Hiền
    • Tác giả: Nguyễn Thị Phương Lan
    • Số trang: 56
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2010
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1005730
    https://nitro.download/view/93503B6D84ACAB6
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page