Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Thái Độ Của Học Sinh Lớp 12 Trong Giờ Học Nghe

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 7, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-7_9-58-43.png
    Nghiên Cứu Thái Độ Của Học Sinh Lớp 12 Trong Giờ Học Nghe Tại Một Trường THPT Ở Tỉnh Bắc Ninh
    In recent years, though the importance of listening in English learning has been acknowledged by researchers and educators all over the world, there remained a sad reality of English listening learning and teaching at Que Vo 1 high school, Bac Ninh province. Most of the students possess negative attitudes towards learning listening skill. The study aims at exploring the attitudes of 12th grade students, reasons for these attitudes and their expectation during their English listening learning and proposing some suggestions for teachers to enhance students’ positive attitudes in listening lessons. Three instruments, including questionnaires for students, class observations and interview questions with teachers, were employed to achieve the purposes of the study.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: TS Mai Thi Loan
    • Tác giả: Đỗ Thu Hà
    • Số trang: 74
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2013
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1052908
    https://nitro.download/view/70B102E60C904A3
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page