Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Thăm Dò Về Việc Chữa Lỗi Nói Của Giáo Viên Và Sự Tiếp Nhận Của Học Sinh

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Dec 24, 2021.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2021-12-24_10-2-27.png
    Nghiên Cứu Thăm Dò Về Việc Chữa Lỗi Nói Của Giáo Viên Và Sự Tiếp Nhận Của Học Sinh Trong Giờ Nói Tiếng Anh Tại Trường THPT Bình Minh, Tỉnh Ninh Bình
    In consideration of the importance of oral corrective feedback in teaching language, this paper aims at finding out the patterns of giving corrective feedback among teachers in speaking classes and the uptake of students. To obtain the objective, I have observed and recorded a number of speaking classes of the 11th grade at a high school in Ninh Binh. The findings of this study indicate that there are differences in the frequency of using of various types of oral feedback. They also indicate that all teachers use multiple feedback quite frequently to help their students to take repair or successful uptake. Last but not least, the uptake pattern is also various. Recast seem to be most frequently used but with least uptake whereas elicitation, explicitation and multiple feedback seem to be the most successful in resulting in uptake.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: PGS.TS. Lê Văn Canh
    • Tác giả: Phạm Thị Hồng
    • Số trang: 58
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2016
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?lang=vie&sp=1067626&sp=T&sp=4&suite=def
    https://nitro.download/view/5372199E9ACD02A
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page