Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Thăm Dò Về Việc Dạy Tiếng Anh Cho Học Sinh Lứa Tuổi Mầm Non Tại Một Số Trường Mầm Non

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Dec 28, 2021.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2021-12-28_13-56-20.png
    Nghiên Cứu Thăm Dò Về Việc Dạy Tiếng Anh Cho Học Sinh Lứa Tuổi Mầm Non Tại Một Số Trường Mầm Non Ở Hà Nội
    This paper reports the results of the survey conducted in VIVA center to find out the difficulties in teaching English perceived by the teachers. VIVA center involves thirty teachers who are teaching English at thirty nursery schools in Hanoi. The focus is on professional support that the teachers receive to teach English at preschool level. The difficulties will be viewed from the questionnaire and observational data. The results indicate that Vietnamese nursery teachers lack English teaching methodology for children and classroom management skills. All the teachers have not only taken part in any regular training because at this time there are not any colleges or universities training English nursery school teachers in Vietnam, but also have not enrolled any professional training courses from center. Besides, the teachers also have difficulty in using teaching facilities and they need more appropriate teaching facilities. At the end of the study, suggestions and solutions will be given to help the teachers overcome those challenges.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: PGS.TS. Nguyễn Văn Độ
    • Tác giả: Nguyễn Thị Dung
    • Số trang: 83
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2015
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?lang=vie&sp=1060380&sp=T&sp=4&suite=def
    https://nitro.download/view/F24F6F6DDE9B1DD
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page