Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Thử Nghiệm Thái Độ Của Sinh Viên Năm Thứ Nhất Trường Cao Đẳng Kinh Tế Kỹ Thuật Hà Nội

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Feb 12, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-2-12_11-42-9.png
    Nghiên Cứu Thử Nghiệm Thái Độ Của Sinh Viên Năm Thứ Nhất Trường Cao Đẳng Kinh Tế Kỹ Thuật Hà Nội Đối Với Việc Giảng Dạy Ngữ Pháp Tiếng Anh Bằng Phương Pháp Tích Hợp
    Teaching and learning grammar has been regarded as crucial to the ability to use a language. In other words, grammar gains a prominence in language teaching, as much as without a good knowledge of grammar, learners’ language development will be severely constrained. By studying grammar learners come to recognize the structure and regularity which is the foundation of language and they gain the tools to talk about the language system (Burns and de Silva Joyce, 1999, p.4-5). This is undeniable, and can be strongly agreed by any ESL teachers, who have paid much attention to teaching grammar in their classroom. It is clear for all that, by teaching grammar, teachers not only offer learners the means to express themselves but also fulfill learners’ expectations of what learning a foreign language involves.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: Dương Thị Nụ
    • Tác giả: Vũ Thị Sâm
    • Số trang: 63
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2010
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1005958
    https://nitro.download/view/C259C6E47363530
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page