Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Thử Nghiệm Về Việc Sử Dụng Hồ Sơ Bài Tập Để Nâng Cao Kĩ Năng Viết Cho Học Sinh Lớp 10

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Feb 13, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-2-13_12-10-9.png
    Nghiên Cứu Thử Nghiệm Về Việc Sử Dụng Hồ Sơ Bài Tập Để Nâng Cao Kĩ Năng Viết Cho Học Sinh Lớp 10 - Trường THPT Diễn Châu 4
    Language is important in communication, because it is a means of transferring ideas in communication activities. English as an international language also has that function. It is not only considered as the first foreign language but it is taught as a compulsory subject from elementary school up to high school. Although English has been taught for a long time, the results of teaching English are considered unsatisfactory (Ramelan, 1992: 3). Since the new textbooks for seven-year educational system were applied in educational curriculum, English is divided into four separate skills: reading, speaking, listening and writing. Of which, writing is considered one of the most difficult skills for students to perceive because of some basic reasons as follows. Firstly, students‟ background knowledge about the writing topics is limited although they have got the information relating to the topics in the previous lessons as reading, speaking or listening.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: Phạm Minh Hiền
    • Tác giả: Nguyễn Thị Huyền Trang
    • Số trang: 58
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2010
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1005803
    https://nitro.download/view/0B4812782FDBD5F
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page