Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Thực Nghiệm Về Hiệu Quả Của Các Hoạt Động Đọc Tự Chọn Đối Với Khả Năng Đọc Của Sinh Viên

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Mar 28, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-3-28_21-14-32.png
    Nghiên Cứu Thực Nghiệm Về Hiệu Quả Của Các Hoạt Động Đọc Tự Chọn Đối Với Khả Năng Đọc Của Sinh Viên Không Chuyên Anh Trường Đại Học Dân Lập Hải Phòng
    How to teach reading effectively is becoming a big matter in universities. In order to promote students‟ activeness as well as to enhance their reading proficiency, “an experimental study on the effect of the self-selected reading activities on Haiphong Private University‟s English non-majors‟ reading proficiency” was carried out. Quasi-experimental design was the main research method employed in this study to find out the answer about students‟ progress after the implementation of the research. In addition, so as to get students‟ feedback on the effect of self-selected reading activities, a survey questionnaire is designed to search needed information. The study showed positive results with the progress of students in experimental group. Besides, students expressed their interest as well as satisfaction to self-selected reading activities through student questionnaire. It can be said that the results collected in this study had great significance in applying self-selected reading activities to students at different levels.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: TS Nguyễn Thị Ngọc Quỳnh
    • Tác giả: Nguyễn Việt Anh
    • Số trang: 72
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2014
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1055417
    https://nitro.download/view/37D5771FE144C7A
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page