Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Thực Nghiệm Về Tác Động Của Việc Áp Dụng Công Nghệ Trong Dạy Nghe Hiểu Cho Học Sinh

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Feb 8, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-2-8_10-34-35.png
    Nghiên Cứu Thực Nghiệm Về Tác Động Của Việc Áp Dụng Công Nghệ Trong Dạy Nghe Hiểu Cho Học Sinh Lớp 10 Tại Trường THPT Ngọc Hồi
    Due to the current status of English as a global language of science, technology, and international relations, Vietnam considers the teaching of English a major educational priority. Teachers of English have made great efforts to make use of the multimedia technology and to integrate this technology in their classroom teaching to improve their English language teaching. Applying Information Technology (IT) into teaching and learning is one of the essential tasks of the National Education Service at present. IT application to English as a second language (ESL) teaching is, therefore, a need and the most important one to make the more effectiveness. The advantages of using the technology-assisted teaching in the language classroom have been recognized by many researchers in applied linguistics. The main one is considered to be its ability to present and immerse learners into complete communicative situations (Lonergan, 1984).
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: Lâm Thị Phúc Hân
    • Tác giả: Nguyễn Thị Bích
    • Số trang: 82
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2011
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1006003
    https://nitro.download/view/C81657DC1BCD92D
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page