Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Thực Trạng Dạy Kĩ Năng Nói Cho Sinh Viên Năm Thứ Nhất Loại Hình Đào Tạo Văn Bằng 2

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Dec 28, 2021.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2021-12-28_15-40-7.png
    Nghiên Cứu Thực Trạng Dạy Kĩ Năng Nói Cho Sinh Viên Năm Thứ Nhất Loại Hình Đào Tạo Văn Bằng 2 Tại Đại Học Ngoại Ngữ - Đại Học Quốc Gia Hà Nội
    This study examines the current situation of teaching speaking skills to the second-degree freshmen at the In-Service Department, University of Languages and International Studies, Vietnam National University Hanoi. It also aims at exploring the mismatches between learners’ expectations and teachers’ assumptions in this context. In order to seek the answers to these questions, survey research was employed in this study. Data was collected through two instruments being questionnaires and classroom observations, and then analyzed by descriptive statistics. After all, some recommendations for teachers were made so that they can deliver a more successful speaking lesson in which learners are motivated to occupy much of the talking time with an acceptable level of language. It is expected that the findings of the research is a reliable source of reference for the teachers in the department as well as teachers of similar teaching contexts.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: PGS.TS. Trần Xuân Điệp
    • Tác giả: Nguyễn Thị Hà
    • Số trang: 72
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2014
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?lang=vie&sp=1057309&sp=T&sp=4&suite=def
    https://nitro.download/view/F019015251860B0
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page