Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Thực Trạng Dạy Và Học Kỹ Năng Phát Âm Tiếng Anh Đối Với Học Sinh Lớp 11

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 11, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-11_10-35-59.png
    Nghiên Cứu Thực Trạng Dạy Và Học Kỹ Năng Phát Âm Tiếng Anh Đối Với Học Sinh Lớp 11 Tại Trường Trung Học Phổ Thông Kiến An
    Nowadays, no one can deny that English has become more and more important as a global language crossing many international boundaries. Moreover, English is a golden key to open the door of many fields such as economics, commerce, tourism, communication, science and technology. In order to meet the demand of the society, a large number of students in most countries around the word in general and in Vietnam in particular are being required to learn English through compulsory programs in schools and universities. The highest target when learning any foreign language is to use that language fluently and appropriately in oral communication. One cannot achieve that goal if he is not good at speaking skills, especially pronunciation skills. Because knowing grammar and vocabulary are important but useless if one is unable to pronoun those structures or words correctly.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: TS Nguyễn Thị Ngọc Quỳnh
    • Tác giả: Nguyễn Thị Thùy Linh
    • Số trang: 60
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2012
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1006495
    https://nitro.download/view/43CEDA364E4D50C
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page