Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Thực Trạng Dạy Và Học Ngữ Pháp Trong Các Tiết Language Focus Trong Sách Giáo Khoa Mới

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Mar 1, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-3-1_9-11-33.png
    Nghiên Cứu Thực Trạng Dạy Và Học Ngữ Pháp Trong Các Tiết Language Focus Trong Sách Giáo Khoa Mới Tiếng Anh 10 (Ban Cơ Bản) Tại Trường THPT Đội Cấn, Vĩnh Phúc
    It cannot be denied that English has nowadays become a common means of communication of human being all over the world. Integrating into that trend of the global integration, Vietnam has been more and more active to train active and dynamic Vietnamese, who can use English fluently for communicative purposes. That is the reason why in 2002, the Ministry of Education and Training (MOET) has set out new aims for English language teaching for secondary education as well as introduced new series of English textbooks from grade 6 to grade 12. The new English textbooks for high school students are divided into two sets: the advanced and the standard. They are claimed to adopt the latest teaching and learning approaches: communicative approach and learner-centered approach and aim at developing both language skills and language knowledge for students. Each unit in the new English textbooks consists of five parts: Reading, Speaking, Listening, Writing and Language Focus, among which the Language Focus sections are to consolidate students‟ pronunciation and grammar.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: TS Hoàng Thị Xuân Hoa
    • Tác giả: Phùng Thị Huê
    • Số trang: 82
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2010
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1005738
    https://nitro.download/view/0388068BB7F7B15
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page