Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Tính Giá Trị Của Bài Kiểm Tra 45 Phút Tiếng Anh Lớp 11

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Mar 3, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-3-3_9-56-59.png
    Nghiên Cứu Tính Giá Trị Của Bài Kiểm Tra 45 Phút Tiếng Anh Lớp 11
    Language testing, a branch of applied linguistics, has witnessed its robust development within the last fourty (nearly fifty) years in terms of professionalization, internationalization, cooperation and collaboration (Stansfield, 2008, p. 319). Along the process of its development, validity, together with fairness, has become a matter of increasing concern and it is predicted that research into validity will form “the prominant paradigm for language testing in the next 20 years” (Bachman, 2000, p. 25). On discussing validity, much has been said about validation of standardised tests, especially those large-scale EFL tests such as TOEFL, IELTS and TOEIC (Stoynoff, 2009; Bachman et al., 1995, cited in Stansfield, 2008) since decisions based on the scores of these tests are usually considered of prime importance to test takers in both their career and life perspectives.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: PGS.TS. Võ Đại Quang
    • Tác giả: Hoàng Hồng Trang
    • Số trang: 78
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2009
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1005718
    https://nitro.download/view/259AA25D0BA3785
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page