Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Tính Hiệu Lực Của Các Bài Kiểm Tra Cuối Kỳ Môn Tiếng Anh Lớp 12

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Mar 3, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-3-3_11-6-12.png
    Nghiên Cứu Tính Hiệu Lực Của Các Bài Kiểm Tra Cuối Kỳ Môn Tiếng Anh Lớp 12 Tại Một Số Trường THPT Ở Miền Bắc Việt Nam
    In several decades recently, English language testing and evaluation has received a great interest from both educators, researchers worldwide. In Vietnam, for its important roles in educational field, English testing and evaluation has been focused in universities and educational institutions through researches, Master of Arts theses, doctoral theses in methodology, most of which aim to evaluate reliability and validity, the essential and most important characteristics of a test. The raising interest towards English testing can be only explained by its importance to English teaching and English learning. For English teaching, testing evaluation helps teachers check again the effect of the teaching procedure, from which they could consider the contents and techniques used in teaching. On the other hand, through testing, students can adjust the learning process themselves in order to get better study results.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: Hà Cẩm Tâm
    • Tác giả: Hoàng Văn Sáu
    • Số trang: 43
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2009
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1005653
    https://nitro.download/view/FC58BD7A2925716
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page