Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Tính Tích Cực Của Việc Sử Dụng Phương Pháp Dạy Học Dựa Trên Nhiệm Vụ Vào Việc Dạy Từ Vựng

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 6, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-6_10-55-52.png
    Nghiên Cứu Tính Tích Cực Của Việc Sử Dụng Phương Pháp Dạy Học Dựa Trên Nhiệm Vụ Vào Việc Dạy Từ Vựng Chuyên Ngành Cho Sinh Viên Năm Thứ Hai Trường Trung Cấp Xây Dựng Số 4
    This thesis is devoted to examining the comparative effectiveness of task-based approach in teaching ESP vocabulary to second year non-major students at Construction School N04. In order to achieve this objective, a theoretical and practical research is carried out. In the Theoretical Background, the background of vocabulary and relevance to teaching vocabulary is summarized. An overview on task-based approach that has been employing in foreign language teaching, especially in teaching ESP vocabulary is also introduced in this part. After that, a brief background setting to the quasi-experiment relating to teaching and learning ESP vocabulary at Construction School N04 is highlighted. Subsequently, the quasi-experimental study is given to evaluate the effectiveness of task-based approach. And the results we will get based on data analysis are in the third chapter. Finally, some recommendations for ESP vocabulary teaching/learning effectively are suggested.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: TS Phạm Thị Thanh Thủy
    • Tác giả: Nguyễn Thị Hà
    • Số trang: 102
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2013
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?lang=vie&sp=1053512&sp=T&sp=4&suite=def
    https://nitro.download/view/041B7F4A66F0C01
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page