Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Vai Trò Của Giáo Viên Trong Hoạt Động Nhóm Ở Lớp Học Giao Tiếp Ở Trường THPT Phúc Thọ

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Dec 24, 2021.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2021-12-24_22-49-24.png
    Nghiên Cứu Vai Trò Của Giáo Viên Trong Hoạt Động Nhóm Ở Lớp Học Giao Tiếp Ở Trường THPT Phúc Thọ, Hà Nội
    The data for this research was collected through the observation of some communicative classes in grade 10 and in the forms of survey questionnaire for the tenth-grade students at Phuc Tho high schoool. The findings of the research revealed that the teacher plays most roles in all stages of group work, the students like to work with their friends, arranging weak students and strong students into groups is very helpful, most of the students want to practise speaking English in class without the teacher‟s control, the teacher needs to be sensitive when interrupting group work communication and the teacher should always available and only interrupt students‟ work when they ask for support. It is hoped that this thesis will help other teachers of English to make use of their roles appropriately in group work activities, to help students learn best in groups and to take all advantages of the group work under their arrangement.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: PGS.TS. Nguyễn Xuân Thơm
    • Tác giả: Nguyễn Thị Thu Huyền
    • Số trang: 62
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2016
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?lang=vie&sp=1063029&sp=T&sp=4&suite=def
    https://nitro.download/view/DC4258131318D1C
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page