Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Về Các Động Cơ Học Viết Tiếng Anh Của Học Sinh Lớp 10 Trường Trung Học Phổ Thông Sơn Tây

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Mar 12, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-3-12_10-6-44.png
    Nghiên Cứu Về Các Động Cơ Học Viết Tiếng Anh Của Học Sinh Lớp 10 Trường Trung Học Phổ Thông Sơn Tây, Hà Nội
    Motivation has been considered a crucial factor determining the success of language learning in general and English learning in particular. According to Dornyei, motivation “has an important role in determining success or failure in any language situation” (Dornyei, 2001:2). He also stated that “learners with sufficient motivation can achieve a working knowledge of an L2”, while “even the brightest learners” without sufficient motivation “are unlikely to persist long enough to attain any really useful language” (Dornyei, 2001:5). Therefore, most language teachers have been trying to find out different ways to motivate their students in language lessons with a view to making their lessons most effective. However, most of them have not been successful.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: Phạm Thị Thanh Thùy
    • Tác giả: Cao Thị Minh
    • Số trang: 59
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2014
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1058890
    https://nitro.download/view/602DBBE892794C7
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page