Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Về Các Hoạt Động Học Từ Vựng Trên Lớp Tại Trường THPT Đông Sơn I, Thanh Hóa

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Mar 2, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-3-2_10-46-23.png
    Nghiên Cứu Về Các Hoạt Động Học Từ Vựng Trên Lớp Tại Trường THPT Đông Sơn I, Thanh Hóa
    Vocabulary plays an important role in learning a foreign language. It is one element that links the four skills of speaking, listening, reading and writing all together. In order to communicate well in a foreign language, students should acquire an adequate number of words and should know how to use them accurately. Even though students realize the importance of vocabulary when learning a language, most Vietnamese students learn vocabulary passively due to several reasons. First, they find the teacher's explanation for the new words‘ meaning, pronunciation, spelling or grammatical functions boring. In processing learning English in the class, language learners have nothing to do in a vocabulary learning section but to listen to their teacher.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: Phan Thị Vân Quyên
    • Tác giả: Bùi Thị Thảo
    • Số trang: 53
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2010
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1005661
    https://nitro.download/view/5654C39D29333FF
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page