Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Về Chiến Lược Học Viết Tiếng Anh Của Học Sinh Lớp 11 Trường Trung Học Phổ Thông Hữu Lũng

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Mar 17, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-3-17_21-33-2.png
    Nghiên Cứu Về Chiến Lược Học Viết Tiếng Anh Của Học Sinh Lớp 11 Trường Trung Học Phổ Thông Hữu Lũng - Lạng Sơn
    The present study aimed at exploring writing strategies employed by the eleventh graders at Huu Lung Upper Secondary School (HLUSS). Participants were eighty eleventh graders identified as successful and unsuccessful writers. The data for the study was gathered utilizing questionnaire and interview. Oxford’s theory (1990) and Petric Czarl’s writing strategy questionnaire (2003) were used to formulate students’ writing strategies. The data was analyzed using descriptive statistics and SPSS 16.0 software. The findings of this study revealed that twelve writing strategies were used at the highest degree by eleventh graders at HLUSS in which while-writing ones were most frequently employed.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: TS Trần Thị Thu Hiền
    • Tác giả: Lê Thị Hồng Vinh
    • Số trang: 68
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2014
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1058860
    https://nitro.download/view/13ECC34E6ECEDBA
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     
    Last edited: Mar 17, 2022

Share This Page