Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Về Động Lực Học Kỹ Năng Đọc Hiểu Của Học Sinh Trường THCS Quảng Định

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 19, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-19_10-14-32.png
    Nghiên Cứu Về Động Lực Học Kỹ Năng Đọc Hiểu Của Học Sinh Trường THCS Quảng Định
    English has developed with an unprecedented speed in Viet Nam since the Government implemented the open-door policy to the regional and global integration. English proficiency is, then, seen as vital requirement for employment and higher education. As a result, almost learners have to study English as second language for job seeking, job promotion or overseas studies. Nowadays, in lower secondary schools, English becomes one of the compulsory subjects on which Grade-9 students are tested at their State Graduation Examination. Douglas (2007) wrote that "children who read frequently grow to become skillful readers". Many researchers also argue that reading is one of the most important skills for second language readers. According to these researchers, reading is crucial for learning new information, explaining, interpreting, and combining it based on old information and expectations.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: Nguyễn Bàng
    • Tác giả: Hoàng Thị Hà
    • Số trang: 54
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2011
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1006022
    https://nitro.download/view/6DCEA3A1868FF77
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page