Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Về Những Chiến Lược Học Từ Vựng Của Học Sinh Lớp 10 Trường Trung Học Phổ Thông Hoằng Hóa

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 3, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-3_9-53-10.png
    Nghiên Cứu Về Những Chiến Lược Học Từ Vựng Của Học Sinh Lớp 10 Trường Trung Học Phổ Thông Hoằng Hóa
    It is common knowledge that vocabulary is a very important language element in any language. However, the teaching and learning vocabulary at Hoằng Hóa (HH) high school in Thanh Hóa (TH) is far from satisfactory. The current study investigates vocabulary learning strategies (VLS) used by the tenth-form students at HH high school in TH. The questionnaires were given to participants to find out their perception of teaching and learning vocabulary at HH high school. In order to achieve these aims, both quantitative and qualitative research approaches were employed to explore what strategies commonly used by the tenth-form students at HH high school. The data was collected via a number of instruments including: questionnaires for students, an interview and a class observation for teachers of English at HH high school.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: TS Dương Thị Nụ
    • Tác giả: Lương Thị Hoa
    • Số trang: 61
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2014
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?lang=vie&sp=1055296&sp=T&sp=4&suite=def
    https://nitro.download/view/E351F82927D1307
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page