Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Về Những Lo Lắng Của Học Sinh Lớp 10 Ở Giai Đoạn Trước Khi Viết Trong Giờ Học Viết

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 26, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-26_15-37-44.png
    Nghiên Cứu Về Những Lo Lắng Của Học Sinh Lớp 10 Ở Giai Đoạn Trước Khi Viết Trong Giờ Học Viết Tại Trường THPT Tiến Thịnh - Mê Linh - Hà Nội - Nguyên Nhân Và Những Giải Pháp
    In the economic integration process, English has become an important key to get a good career. Understanding the importance of English, Vietnamese government has paid more and more attention to teaching and learning English at High Schools. The English textbooks give teachers a chance to teach all skills (Reading, Speaking, Writing, Listening), instead of focusing on grammar like before. Now, each lesson is taught with 3 stages: Pre-while-post- teaching. This helps students learn English better. As an English teacher with 5 years of experience at a high school in Hanoi, the author has found out that of all the four skills, writing is the one that both teachers and students have problems in teaching and learning.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: Phạm Thị Thanh Thủy
    • Tác giả: Trịnh Thu Hường
    • Số trang: 47
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2011
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1006010
    https://nitro.download/view/F3534C3323A6608
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page