Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Về Những Yếu Tố Ảnh Hưởng Đến Hứng Thú Học Nghe Tiếng Anh Của Sinh Viên Không Chuyên

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Feb 12, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-2-12_11-49-3.png
    Nghiên Cứu Về Những Yếu Tố Ảnh Hưởng Đến Hứng Thú Học Nghe Tiếng Anh Của Sinh Viên Không Chuyên Tại Trường Đại Học Dân Lập Hải Phòng
    In the process of global integration, English is widely spoken all over the world and has become an international language used for all aspects of life: business, education, politics, etc. Therefore, mastery of English is, nowadays, one of the desires of most generations. Having assessed the importance of English in the market economy and responding to learners’ needs, in 2005, the Ministry of Education and Training signed an agreement with Educational Testing Institute – based in the United States regarding the use of TOEIC (Test of English for International Communication) to assess students’ English language proficiency. Thus, universities and colleges in Vietnam can apply the TOEIC program to teach and evaluate students’ learning outcomes instead of the old program and tests for A, B, C certificates.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: Văn Thị Thanh Bình
    • Tác giả: Nguyễn Thị Thu Hương
    • Số trang: 58
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2010
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1005956
    https://nitro.download/view/9566141427B4045
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page