Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Về Niềm Tin Của Giáo Viên Tiếng Anh Tại Trường THPT Dương Xá, Gia Lâm, Hà Nội

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Dec 27, 2021.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2021-12-27_14-42-45.png
    Nghiên Cứu Về Niềm Tin Của Giáo Viên Tiếng Anh Tại Trường THPT Dương Xá, Gia Lâm, Hà Nội Về Tính Tự Chủ Của Người Học
    This research investigated the extent to which high school teachers of English in Vietnam understood the concept of learner autonomy and their beliefs about this concept. Despite the fact that learner autonomy is gaining momentum as an educational phenomenon and various research has sought to create solutions for fostering learner autonomy in Asian countries, there is very little research on how high school teachers‟ beliefs have been conducted, especially in Vietnamese context. Data were collected through two phases of the study, utilizing both quantitative methods (questionnaire) and qualitative methods (interviews). This study found that, due to many obstacles, teachers generally do not fully understand about learner autonomy. The findings of this study will provide teachers and policy-makers new insights into learner autonomy against the backdrop of educational reforms in Vietnam.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: TS Mai Thi Loan
    • Tác giả: Nguyễn Thị Toàn
    • Số trang: 108
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2015
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?lang=vie&sp=1061082&sp=T&sp=4&suite=def
    https://nitro.download/view/902862A21197300
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page