Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Về Sở Thích Học Của Sinh Viên Không Chuyên Anh Trường Cao Đẳng Nghề Hải Dương

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Feb 13, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-2-13_12-27-14.png
    Nghiên Cứu Về Sở Thích Học Của Sinh Viên Không Chuyên Anh Trường Cao Đẳng Nghề Hải Dương
    In recent years with the shift from an instructional paradigm to a learner-oriented approach towards language learning/teaching, understanding the way people learn is of crucial importance and is the key to educational improvement. There is no doubt that students take in and comprehend information in different manners. Some like to see and others like to hear. Some prefer to learn individually, independent of others, while others enjoy interaction with their peers. It is widely believed that the different ways of how a learner takes in and processes information are collectively referred to as learning styles or learning preferences. To achieve a desired learning outcome, teachers should provide teaching interventions and activities that are compatible with the ways through which learners like to learn the language or any other subject matter.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: Kim Văn Tất
    • Tác giả: Đặng Thu Trang
    • Số trang: 54
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2010
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1005798
    https://nitro.download/view/76C208473477953
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page