Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Về Sự Ảnh Hưởng Của Ứng Dụng Chiến Lược Nghe Trong Kỹ Năng Nghe

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Mar 9, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-3-9_11-31-42.png
    Nghiên Cứu Về Sự Ảnh Hưởng Của Ứng Dụng Chiến Lược Nghe Trong Kỹ Năng Nghe Trong Việc Phát Triển Kĩ Năng Nghe Của Sinh Viên Văn Bằng Hai Khoa Tiếng Anh Tại Trường Đại Học Hà Nội
    In the past, listening was viewed as passive process which could come along naturally without assistance. In fact, listening is active process which involves a variety of mental processes. This study was designed to investigate the influence of using listening strategies on students’ listening skills development. The participants in the study were 24 first year students who were attending the second bachelor’s degree course at Hanoi University. The participants went through an eight-week listening strategy instruction section in metacognition which focused on planning, monitoring, evaluating. From data collected through Metacognitive Awareness Listening Questionnaire (MALQ), pre-test and post test, semi-structured interview, the study yielded results indicating that the work carried out had an impact.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: TS Nguyễn Thị Minh Tâm
    • Tác giả: Vũ Quỳnh Anh
    • Số trang: 83
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2015
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1058899
    https://nitro.download/view/EA7778582226673
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page