Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Về Sự Dè Dặt, Ít Nói Của Học Sinh Lớp 10 Trường THPT Hoằng Hoá 4 Trong Các Giờ Học Nói

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 8, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-8_11-9-5.png
    Nghiên Cứu Về Sự Dè Dặt, Ít Nói Của Học Sinh Lớp 10 Trường THPT Hoằng Hoá 4 Trong Các Giờ Học Nói Tiếng Anh
    It is undeniable that English is an international language and together with its increasing importance, the need of learning English is becoming more urgent than ever. In learning English at high schools in Vietnam, speaking skill has become compulsory since the new English textbook was officially put into use in 2006. However, among the four skills, speaking seems to be the most difficult one but paid the least attention to at most high schools. While many Vietnamese students can be good at grammar, reading or writing skill, they cannot speak English correctly and fluently in real-life communication. As we can see, for a long time, the language teaching and learning have been based on the out-of-date methods in which students only passively sit, take notes but rarely contribute to the lessons.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: TS Nguyễn Huy Kỷ
    • Tác giả: Lê Thị Hồng Minh
    • Số trang: 64
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2013
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1035726
    https://nitro.download/view/89FA53A5B648302
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page