Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Về Sự Lo Lắng Trong Lớp Học Nói Tiếng Anh Của Sinh Viên Không Chuyên Năm Thứ Nhất

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Feb 8, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-2-8_12-0-26.png
    Nghiên Cứu Về Sự Lo Lắng Trong Lớp Học Nói Tiếng Anh Của Sinh Viên Không Chuyên Năm Thứ Nhất Trường Đại Học Sư Phạm Kỹ Thuật Hưng Yên
    Since the open policy was carried out in Vietnam, English has become a useful and indispensable means for the integration of our country into the world community. Learning English becomes a great necessity for Vietnamese people. Especially, learning speaking gains a great stature as the need of communication is paid much more attention. The result of learning a language, though, is determined and affected by a number of factors. It is believed that there are some emotional factors in foreign language learning which affect our learning abilities. These are mainly thought to be intelligence, motivation, attitudes and anxiety. Among these, anxiety stands out as one of the major influential factors for effective language learning. This foreign language anxiety is defined by some authors as “a feeling of tension, apprehension and nervousness associated with the situation of learning a foreign language.”
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: Phạm Thị Hạnh
    • Tác giả: Hoàng Thị Huyền
    • Số trang: 52
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2010
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1006032
    https://nitro.download/view/1FD1EBC683F1830
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page