Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Về Thay Đổi Của Giáo Viên Dưới Tác Động Của Chương Trình Bồi Dưỡng Chuyên Môn Nghiệp Vụ

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 18, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-18_10-36-48.png
    Nghiên Cứu Về Thay Đổi Của Giáo Viên Dưới Tác Động Của Chương Trình Bồi Dưỡng Chuyên Môn Nghiệp Vụ Hè
    Teacher development is a never ending cycle of teacher learning that begins with initial teacher training and continues for as long as a teacher remains in the profession. The fact that teaching is a public profession places teachers in the spotlight of societal expectations of continually finding ways to improve student learning. The way to make this possible is by enabling teachers to “continue to evolve in the use, adaptation and application of their art and craft” (Lange, 1994, p. 250). Hence, the terms teacher development, in-service teacher training (INSET), and continuing professional development (CPD), are often used in a broad sense to refer to all forms of formal and less formal learning undertaken by teachers during the course of their career (Craft, 2000). Teachers undertake learning during their careers not only because they lack knowledge but also because there is an obvious need for teaching professionals to cater to the needs of a continually and rapidly changing world.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: TS Lê Văn Canh
    • Tác giả: Tống Thị Thu
    • Số trang: 47
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2011
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1006037
    https://nitro.download/view/33B5D69D30C3C70
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page