Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Về Tín Niệm Và Việc Sử Dụng Tiếng Mẹ Đẻ Của Giáo Viên Trong Giảng Dạy Tiếng Anh

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Dec 26, 2021.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2021-12-26_21-53-41.png
    Nghiên Cứu Về Tín Niệm Và Việc Sử Dụng Tiếng Mẹ Đẻ Của Giáo Viên Trong Giảng Dạy Tiếng Anh Tại Trường THPT Yên Dũng 1, Bắc Giang
    Opinions concerning the use of the L1 in L2 learning have differed markedly over the years. For much of the past century, it has generally been asserted by theorists and methodologists that the L1 has a largely negative influence on L2 learning and that its use should therefore be kept to an absolute minimum in L2 teaching. However, in recent years this position has been called into question, leading to the beginnings of a reassessment of previous views and assumptions. The thesis reports on an exploratory study which was conducted to explore the beliefs and classroom practices regarding the use of Vietnamese by a group of seven teachers working in a high school in Vietnam. Drawing on the data obtained from interviews and classroom observations, the findings show that teachers held strong beliefs about the use of Vietnamese.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: PGS.TS. Lê Văn Canh
    • Tác giả: Đào Thị Ngân
    • Số trang: 68
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2015
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?lang=vie&sp=1062336&sp=T&sp=4&suite=def
    https://nitro.download/view/5FA377C6B7B8B42
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page