Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Về Việc Áp Dụng Các Thủ Thuật Tranh Luận Để Thúc Đẩy Khả Năng Nói Của Học Sinh

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Dec 26, 2021.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2021-12-26_22-5-1.png
    Nghiên Cứu Về Việc Áp Dụng Các Thủ Thuật Tranh Luận Để Thúc Đẩy Khả Năng Nói Của Học Sinh - Một Nghiên Cứu Hành Động Ở Học Sinh Khối 9 Tại Trung Tâm Oxford
    There is no doubt that speaking skill is one of the essential skills in teaching and learning English. Nowadays, a lot of students have difficulty in learning speaking skill. From this fact, the thesis was conducted to evaluate whether the activity called “debate technique” could help the student improve their speaking level. The material that the researcher chose was “Solutions – Intermediate Student’s book”. This book is in current use for the grade nine at Oxford center. The data collection instruments employed in this study were tests (pre-test and post-test), questionnaire for students and questionnaire for teachers. These tests helped researcher to find out how far the implementation could help students improve their speaking skill. In addition, the questionnaires helped the author find out the effective ways that debate technique should be conducted.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: TS Mai Thị Loan
    • Tác giả: Trần Thị Hảo
    • Số trang: 67
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2015
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?lang=vie&sp=1062331&sp=T&sp=4&suite=def
    https://nitro.download/view/899662348CFF0F9
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page