Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Về Việc Áp Dụng Phương Pháp Thực Hành Giao Tiếp Trong Dạy Nói Tiếng Anh

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 8, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-8_11-52-47.png
    Nghiên Cứu Về Việc Áp Dụng Phương Pháp Thực Hành Giao Tiếp Trong Dạy Nói Tiếng Anh Cho Sinh Viên Không Chuyên Tiếng Anh Của Trường Đại Học Công Nghiệp Hà Nội
    Nowadays, English is widely taught in Vietnam in almost all educational institutions, at every level. Moreover, English teaching programs are available on radio, television and internet. English learners and teachers also raise their awareness of the importance of English to the country’s development and integration. However, for some time, English teaching has been strongly influenced by the traditional methods. According to that, teachers and students used to concentrate on grammatical items. This means that learners might be structurally competent but communicatively incompetent. As a result, they have encountered a lot of problems with English in real life such as: understanding and using intonation or addressing in different situations. Therefore, speaking skills play a much more important role in modern English than ever before. Many English teachers share the same opinion of communicative language teaching as one of the most effective approaches in making students speak.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: Nguyễn Huyền Minh
    • Tác giả: Nguyễn Thị Hoa
    • Số trang: 57
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2013
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1012516
    https://nitro.download/view/9CD5130F40C61DB
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page