Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Về Việc Cải Thiện Kỹ Năng Viết Thông Qua Các Tài Liệu Đọc Bổ Trợ Của Học Sinh Lớp 12

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Dec 27, 2021.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2021-12-27_15-0-48.png
    Nghiên Cứu Về Việc Cải Thiện Kỹ Năng Viết Thông Qua Các Tài Liệu Đọc Bổ Trợ Của Học Sinh Lớp 12 Trường THPT Lý Thường Kiệt, Hà Nam
    The primary aim of this study is to evaluate the effects of integrating supplementary reading materials in writing lessons of the 12th form students at Ly Thuong Kiet high school. Along with it, the most popular difficulties and possible suggestions to enhance students’ writing skills through reading would be discussed. The study revolves an experimental research with the participation of 5 teachers and 90 students of 12th form at Lý Thường Kiệt High School, Ha Nam province. To collect data for this study, two pre-task questionnaires, two post-task questionnaires, a pre-test and a post-test were employed. After examining the responses from the pre-task questionnaires, the author designed and integrated a set of nine supplementary reading texts and respective reading and writing exercises into writing lessons of 45 experimental students in 9 weeks of the first semester of the school year 2014-2015. During the same time, 45 students of the control group only received writing exercises.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: TS Phạm Đăng Bình
    • Tác giả: Trần Thị Cẩm Vân
    • Số trang: 92
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2015
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?lang=vie&sp=1060524&sp=T&sp=4&suite=def
    https://nitro.download/view/EB457B460B11A28
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page