Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Về Việc Sử Dụng Các Hoạt Động Thuyết Trình Để Tạo Hứng Thú Học Tập

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Mar 9, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-3-9_10-50-59.png
    Nghiên Cứu Về Việc Sử Dụng Các Hoạt Động Thuyết Trình Để Tạo Hứng Thú Học Tập Trong Giờ Học Kỹ Năng Nói Tiếng Anh Cho Sinh Viên Năm Thứ Hai Trường Đại Học Kinh Doanh Và Công Nghệ Hà Nội
    Teaching and learning English effectively depends on many factors among which motivation is considered as an important one. The question how to keep English learners motivated especially in English speaking lessons is not easy to answer. This study was conducted to investigate the situation of using oral presentation activities to motivate second-year students at Hanoi University of Business and Technology in English speaking lessons. Survey questionnaires for teachers and students were employed to find out the answers for the research questions. Based on the findings of the research it was revealed that oral presentation acitivites were applied in English speaking lessons at different level of frequency and the use of oral presentation activities were beneficial to students when students to some extents were motivated and they became more interested in English speaking activities.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: PGS.TS. Nguyễn Phương Nga
    • Tác giả: Nguyễn Thị Hà Phương
    • Số trang: 65
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2015
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1061083
    https://nitro.download/view/2954FA18EB1945A
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page