Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Về Việc Sử Dụng Giáo Cụ Trực Quan Để Dạy Từ Vựng Tiếng Anh Chuyên Ngành Cho Sinh Viên

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 13, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-13_21-20-24.png
    Nghiên Cứu Về Việc Sử Dụng Giáo Cụ Trực Quan Để Dạy Từ Vựng Tiếng Anh Chuyên Ngành Cho Sinh Viên Khoa Đóng Tàu Trường Cao Đẳng Nghề Giao Thông Vận Tải Trung Ương II
    Vocabulary teaching is one of the most important components of any language class. The main reason is the fact that it is a medium, which carries meaning; learning to understand and express the meaning is what counts in learning languages. There has been increased focus on teaching vocabulary recently, “If language structures make up the skeleton of language, then it is vocabulary that provides the vital organs and the flesh” (Harmer 1993:153). Vocabulary functions as a cornerstone without which any language could not exist. Speaking would be meaningless and perhaps impossible having only structure without vocabulary. A good mastery of vocabulary is essential for learners, especially for those who learn for specific purposes. The main objective of English for specific purposes has always been the teaching of highly specialized vocabulary to specialists in various domains.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: Vũ Thị Thu Thủy
    • Tác giả: Bùi Thị Phương Thảo
    • Số trang: 53
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2012
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1006442
    https://nitro.download/view/567543C64E0237A
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page