Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Về Việc Sử Dụng Phương Pháp Top-Down Để Nâng Cao Kỹ Năng Đọc Cho Học Viên Trung Tâm

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Dec 28, 2021.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2021-12-28_14-34-37.png
    Nghiên Cứu Về Việc Sử Dụng Phương Pháp Top-Down Để Nâng Cao Kỹ Năng Đọc Cho Học Viên Trung Tâm Anh Ngữ EQUEST
    Learning English at a lot of English Centers is becoming more and more popular. Therefore, understanding the importance of English, all teachers at Equest English Centre have an attempt to satisfy the learners‟ need. However, to master English learners need to grasp a lot of different skills such as listening, speaking, reading and writing. Among these skills, reading is an important one because it does not only help student develop other language skills, but also provides them knowledge on the target language. The above has inspired the writing of this study as an attempt to apply top-down approach in teaching reading to improve reading skills for learners at Equest Centre.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: TS Phạm Đăng Bình
    • Tác giả: Nguyễn Thị Thuý
    • Số trang: 81
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2014
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?lang=vie&sp=1057325&sp=T&sp=4&suite=def
    https://nitro.download/view/60C210EFEB08B94
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page