Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Về Việc Sử Dụng Phương Pháp Top-Down Trong Giảng Dạy Kỹ Năng Nghe Cho Học Sinh

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 1, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-1_9-51-32.png
    Nghiên Cứu Về Việc Sử Dụng Phương Pháp Top-Down Trong Giảng Dạy Kỹ Năng Nghe Cho Học Sinh Không Chuyên Tiếng Anh Lớp 10 Tại Trường THPT Tam Dương
    The research was implemented to investigate the effect of top-down techniques in teaching and learning to the English non-major 10th grade students of Tam Duong high school. In this research the investigator attempted to apply top-down techniques in teaching listening to improve the 10th grade students‟ listening skills. Two tests and a questionnaire survey were used as the powerful instruments to collect data. After that the data was analyzed and contrasted to check how top-down techniques can help to enhance students‟ listening skills. At the end of the research, the investigator proposed some suggestions to improve the learning and teaching listening skill at Tam Duong.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: TS Ngô Hữu Hoàng
    • Tác giả: Đào Thị Hồng Yến
    • Số trang: 63
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2014
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?lang=vie&sp=1057290&sp=T&sp=4&suite=def
    https://nitro.download/view/2DE936D49E232C7
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page