Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Về Việc Sử Dụng Trò Chơi Ngôn Ngữ Trong Các Hoạt Động Khởi Động Để Khuyến Khích Học Sinh

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Feb 8, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-2-8_12-23-13.png
    Nghiên Cứu Về Việc Sử Dụng Trò Chơi Ngôn Ngữ Trong Các Hoạt Động Khởi Động Để Khuyến Khích Học Sinh Lớp 10 Học Nghe Ở Trường THPT Dương Xá
    Nowadays, English is becoming more and more popular all over the world. It is not only considered as the mother tongue in many countries but also used widely in the world as an international language. It is the language of politics, science, technology, commerce, tourism, sports, ect. In Vietnam, English has become a compulsory subject in the curriculum at many secondary schools. In text-book, students have to learn four skills (listening, speaking, reading, and writing) among these skills listening is a very important skill for the purpose of communication. Nevertheless, listening does not receive adequate attention from both teachers and learners. In English classroom, teachers are mainly concerned with teaching what students are tested in the exams, which is known as teaching to the test phenomenon.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: Nguyễn Huyền Minh
    • Tác giả: Nguyễn Thị Kim Cúc
    • Số trang: 50
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2010
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1005962
    https://nitro.download/view/6D33B7593007C2E
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page