Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Về Việc Sử Dụng Truyện Tranh Trong Giờ Học Nói Nhằm Gây Hứng Thú Cho Học Sinh Lớp 8

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Feb 21, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-2-21_21-14-44.png
    Nghiên Cứu Về Việc Sử Dụng Truyện Tranh Trong Giờ Học Nói Nhằm Gây Hứng Thú Cho Học Sinh Lớp 8 Trường THCS Lương Thế Vinh
    Recently, although the curriculum in Vietnam has been changed a lot, the teaching of English language fail to fulfill its goals. Even after years of English learning, the learners do not gain the confidence of using the language in and outside the class. Their output in the language is limited to writing run-of-the-mill answers for literature chapters and producing grammatically accurate, but isolated sentences while real communication involves ideas, emotions, feelings, appropriateness and adaptability. Besides, English is becoming a language of global communication. To have access to information and interaction with others over the world, the useful tool for most people is English skills. That is why improving students‘ speaking ability should be paid more attention, even in the low grades. To achieve this goal, many teachers have applied different methods and techniques.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: Khoa Anh Việt
    • Tác giả: Hoàng Lệ Thủy
    • Số trang: 52
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2010
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1005766
    https://nitro.download/view/3A536FC4BEEC1A5
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page