Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Việc Dạy Và Học Từ Vựng Dựa Trên Nền Tảng Hình Thức

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 8, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-8_11-39-18.png
    Nghiên Cứu Việc Dạy Và Học Từ Vựng Dựa Trên Nền Tảng Hình Thức - Nội Dung Làm Tâm Điểm Tại Trường THPT Chuyên Hạ Long
    English is a compulsory subject at all levels in the educational system in Vietnam. However, the problems raised by the complexity and diversity of the English vocabulary have driven all learners confused and discouraged. Thus, how to choose an effective instructional method in teaching vocabulary is one of great concerns of many language experts and English teachers myself included. Vocabulary, as far as we know, is an important and pivotal component of a language; thus, teaching vocabulary is also important. Nevertheless, it has not received much recognition it deserves in the classroom at Ha Long Gifted High school. The students here tend to think grammar is important but vocabulary is not and they feel like learning grammar more than vocabulary.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: Nguyễn Thị Bách Thảo
    • Tác giả: Nguyễn Thị Hòa
    • Số trang: 60
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2013
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1012521
    https://nitro.download/view/B7B6C21787A9EF8
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page