Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Việc Hướng Dẫn Hoạt Động Nhóm Trong Các Lớp Không Chuyên Tiếng Anh Năm Thứ Hai

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Feb 8, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-2-8_11-56-49.png
    Nghiên Cứu Việc Hướng Dẫn Hoạt Động Nhóm Trong Các Lớp Không Chuyên Tiếng Anh Năm Thứ Hai Tại Đại Học Thái Nguyên
    In recent years, together with the increasing need for English learning, great efforts have been made in order to improve the quality of English teaching. It is certain that teaching English is a complex process involving many complex factors. Larsen – Freeman (1991) points out: language teaching can be summarized into three fields: language learner/ learning (How to learn); language/culture (What to learn); teacher/ teaching (How to teach). (Johnson, 2002). Since 1960s, the research on classroom discourse has grown rapidly. Before that, teaching methodology has been explored and an effective teaching method is tried to be found. Since teaching methods do not play a decisive role in language classrooms, the focus has shifted from teaching methods to teacher‟s talk in classroom process, or teacher‟s instructions.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: Phạm Minh Hiền
    • Tác giả: Nguyễn Thị Hiền Hạnh
    • Số trang: 93
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2010
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1006033
    https://nitro.download/view/D53F118339E7D18
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page