Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Việc Khai Thác Các Hoạt Động Thực Tiễn Trong Lớp Học Nói Cho Sinh Viên Năm Thứ Nhất

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 16, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-16_10-7-24.png
    Nghiên Cứu Việc Khai Thác Các Hoạt Động Thực Tiễn Trong Lớp Học Nói Cho Sinh Viên Năm Thứ Nhất Khối Không Chuyên Anh Ở Trường Đại Học Công Nghiệp Hà Nội
    Speaking is regarded as one of the key outputs for English learners. Of all the four skills (listening, speaking, reading and writing), speaking seems the most important one. Classroom activities that develop learners‟ ability to express themselves through speech would therefore seem an important component in any language courses. People are not able to communicate in English if they cannot deliver their messages and make themselves understood. Many Vietnamese university students, especially at HaUI, learn English as their foreign language without their motivation since they have few opportunities to practice communicating in the target language. It is understandable that they have hardly learnt English as a tool of communication but a university subject. In many universities as well as in HaUI, English is normally taught for students to help them deal with tests, exams rather than for communication. Grammaroriented teaching methods seem to be prevalent in most language classes.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: Phạm Minh Tâm
    • Tác giả: Nguyễn Thị Hoa
    • Số trang: 81
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2011
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1011465
    https://nitro.download/view/FAC58CC1D81A784
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page