Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Việc Sử Dụng Các Chiến Lược Học Từ Vựng Của Sinh Viên Không Chuyên Tiếng Anh

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 13, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-13_21-48-42.png
    Nghiên Cứu Việc Sử Dụng Các Chiến Lược Học Từ Vựng Của Sinh Viên Không Chuyên Tiếng Anh Trường Cao Đẳng Nghề Giao Thông Vận Tải Trung Ương 1
    In language teaching, more emphasis was put on grammatical knowledge rather than lexical knowledge for a considerable time, with the view that vocabulary was merely to provide context for the learning of structures. However, as a result of the development of communicative approaches to language teaching recently, the status of vocabulary learning process has been considerably enhanced (Nunan, 1991). Applied linguists believe that the development of a rich vocabulary is an important element in the acquisition of a second language. Therefore, it is necessary that both teachers and learners find out effective ways to enrich learners‟ vocabulary.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: Đỗ Thị Thanh Hà
    • Tác giả: Lê Thị Nhâm
    • Số trang: 66
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2012
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1006433
    https://nitro.download/view/1EA07AA5B5CA4A3
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page