Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Việc Sử Dụng Các Hoạt Động Nhóm Để Nâng Cao Kỹ Năng Viết Đoạn Văn Tiếng Anh Cho Sinh Viên

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 2, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-2_15-36-8.png
    Nghiên Cứu Việc Sử Dụng Các Hoạt Động Nhóm Để Nâng Cao Kỹ Năng Viết Đoạn Văn Tiếng Anh Cho Sinh Viên Năm Thứ Hai Trường Cao Đẳng Y Tế Thái Nguyên
    The study has been conducted for the purpose of enhancing the effectiveness through the application of collaborative writing activities to improve the second- year students at TMC in writing skills. Participants are 40 second- year- students from the Department of Midwifery and Nursing at TMC divided into two groups: experimental group and control group. The experimental group is taught in collaborative learning for eight weeks. The control group is taught in the traditional method of the teacher- centered approach. Findings from pre- and post tests, pre and post- questionnaires reveals that: i) Collaborative writing activities have improved students’ proficiency in writing skills; ii) the method has positive effects on student’s attitudes and opinions toward writing; iii) the study provides more information concerning the implementation of collaborative writing.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: GS Nguyễn Hòa
    • Tác giả: Vũ Thị Hòa
    • Số trang: 66
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2014
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?lang=vie&sp=1055548&sp=T&sp=4&suite=def
    https://nitro.download/view/A5419D4BBA30148
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page