Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Việc Sử Dụng Đa Phương Tiện Trong Việc Giảng Dạy Phát Âm Cho Học Viên

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Mar 17, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-3-17_22-51-20.png
    Nghiên Cứu Việc Sử Dụng Đa Phương Tiện Trong Việc Giảng Dạy Phát Âm Cho Học Viên Trình Độ Pre-Intermediate Tại Trung Tâm Anh Ngữ Crazy Ones
    This study is an attempt to find out strategies applying multimedia into teaching pronunciation for pre-intermediate students at Crazy Ones English Center (COEC). The author finds out all students believed in the importance of pronunciation in communicating. However, they did not satisfy with the pronunciation lessons because of its tedious activities and lack of practicing opportunities. Moreover, despite using multimedia in teaching pronunciation, teachers did not prepare well because of their insufficient diversity of multimedia tools and effective activities. Based on the findings, a number of implications were given with the hope of promoting the teaching and learning pronunciation at COEC in particular and at other English training centers in general.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: TS Trần Thị Thu Hiền
    • Tác giả: Triệu Ngọc Tuân
    • Số trang: 59
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2015
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1057945
    https://nitro.download/view/281721F08BD77AF
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page