Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Việc Sử Dụng Hoạt Động Viết Theo Nhóm Nhằm Phát Triển Kỹ Năng Viết Cho Học Sinh Lớp 10

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Feb 21, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-2-21_20-58-28.png
    Nghiên Cứu Việc Sử Dụng Hoạt Động Viết Theo Nhóm Nhằm Phát Triển Kỹ Năng Viết Cho Học Sinh Lớp 10 Không Chuyên Tiếng Anh Tại Trường THPT Chuyên Phan Bội Châu- Nghệ An
    To get good results in teaching process is the expectation of all teachers. However, the ways to achieve it are not always easy. This requires the teachers to have not only good qualities, deep knowledge about their subjects but also suitable methods to adapt in teaching. In fact, in the late 20th century linguists, teachers and learners have witnessed the “birth” of a popular way in teaching foreign language, the so-called “Communicative Language Teaching”. The approach focuses most on improving four basic skills for learners: Listening, Speaking, Reading and Writing. Equally important to others, writing skill has been currently paid much attention to because writing is regarded as highly significant in civilized societies. Through writing human beings transmit their needs, desires, problems, and thoughts as well as histories, cultures, social evolutions, advancement in technologies, etc…Writing is a means of connecting the past, the present and the future. It can transcend space and time giving it the qualities of being eternal and international.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: Phạm Minh Hiền
    • Tác giả: Đặng Thị Kim Oanh
    • Số trang: 59
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2010
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1005772
    https://nitro.download/view/B6F6543B827586B
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page